Plošinový vůz Pao
V roce 2016 jsem odkoupil po jednom modeláři, co končil s TT, všechny rozpracované modely a některé jejich části. Spolu s tím jsem koupil i velké množství obtisků na modely. Na dně čerstvě koupené krabice s modely jsem našel 2 bočnice pro vůz Pao a též i obtisk pro tento vůz. Vždy, když jsem začal něco v oné krabici hledat, tak tyto bočnice jsem měl v ruce. Protože však bočnice byly křivé, tak se mi moc do modelaření nechtělo. Až v září 2017 jsem si řekl, že z vozu něco udělám a dám ho aspoň pryč z té krabice. Tedy za jeden večer jsem si postavil vůz, co půjde kvůli ohlému rámu někam na vlečku - do kopřiv.
Ze starého kartónového kalendáře jsem si vystříhl podlahu vozu a sestavil podvozky ze stavebnice, kterou jsem též našel v oné kouzelné krabičce. Jako imitaci prkenné podlahy jsem skalpelem naznačil prkna. Celou podlahu vou jsem prolil vteřinovým lepidlem. Kastli vozu jsem dokončil přilepením čelníků s plastovými nárazníky.
Celá hrubá stavba vozu tedy trvala asi jen půl hodinky. Vrchní část podlahy vozu jsem pak pomaloval černým lihovým fixem. To proto, aby byla podlaha vozu černá i ve spárách mezi prkny. Následoval přestřik černou barvou. Vůz jsem však v tomto stavu zapoměl vyfotit. Když autolak zaschl, tak jsem na vůz nanesl nápisy. Protože však byly oba aršíky nápisů značně poškozené, tak jsem musel některé nápisy oželet. Po seschnutí obtisků jsem vůz nastříkal leským lakem a poté matným. Díky silné patinaci v místě poničených obtisků není vůz zas tak nepoužitelný. Po opětovném přestříkání matným lakem vůz považuji za hotový. Sice nemá spřáhla pro spojení s vlakem, ale proč kupovat krátká spřáhla na vůz, který bude stát stejně jen na odstavné koleji.