Dílna TT

Před časem jsem si všimnul, že spousta kolegů - modelářů má na svém blogu pohled do své dílny. Rozhodl jsem se tedy i já zpřístupnit kukátko do mého dílenského světa. Ideální stav je samozřejmě mít vše hotové a zde v dílně nemít již nic k postavení. Snad se k tomu někdy též dopracuji...
Představuji mé stádo Velkých býčků - 423. 001, 081, 094 a 145. Lokomotiva 423. 0145 má jen krůček k dokončení. 
 
Lokomotiva Unra - 459.0 je model získaný od jiného modeláře a já jej budu postupně předělávat na stroj určitého inventárního čísla, ke kterému naleznu nějaké fotografie.
Mou nejoblíbenější řadou lokomotiv je řada 310. 0 a hnedle za ní 464. 0. Proto i Ušaté musí být v mé sbírce. Lokomotiva 001 je kombinace nepodařeného leptu 008, který jsem zkazil, zbytků z jiného leptu a odlitku kotle. Stroj je nasazen na starý tovární pojezd a je provozní maketou. 
 Samozřejmě mám  i další stroje této  řady. Stroj 008 je z leptu a je postaven na pojezdu nové lokomotivy Br 86. Lokomotiva 464. 053 je zatím jen odlitek.
Před lety jsem si začal stavět též 2 mašiny řady 365. 0. Jednu za použití odlitku a druhou za použití původní kastle z mašiny Br 35. Tu původní z kastle mám jižhodovou a do rukou se mi dostal lept 365. 025.
 
Pro nákladní vlaky jsem si na svém kolejišti vysnil řadu 434. 0, 1 a 2. Lokomotivu 434.1100 jsem koupil od jiného modeláře a předělal jí ke stavu okolo roku 1922, kdy se narodil můj dědeček. Stroj 128 je je zatím pouze odlitek, který osadím leptanou boudou pro obsluhu. Výhledově by měl být ve stavu okolo roku 1950.  Stroj 2178 je jen v hrubých obrysech - též jej předělám.
Na těžší nákladní vlaky je připravena řada 534.03 - Mám 4 kousky, ale jen 2 jsou před dokončením. Model na fotografii je opět od jiného modeláře, jenž mi prodal tento model na předělání.
Pro nákladní vlaky je řada 556. 0. Krom již hotového stroje mám tento rozpracovaný a jeden poničený odlitek.
 
Tím končí lokomotivní fotogalerie mé dílny. Ještě mám připravené odlitky 310.0, 2x 354.1, 4x 433.0. Odlitky se mi ale nechtělo moc fotit.
Aby bylo po kolejišti s čím jezdit, tak zde mám též pár vozů. Většinou se jedná o vozy pro lokálkové a regionální železnice, takže na mém kolejišti najdou své uplatnění. A protože plánuji jeden rychlíkový a nezávislý okruh, tak mám i pár vozů pro rychlík. Pro tyto účely mám upravený odlitek řady Da, který se bude dobře hodit jak za modernější stroje, tak za 464.
 
 
Doufám, že jsem čtenáře moc neunavil a trošičku i navnadil na některý z příštích článků, ve kterém budu popisovat tyto modely při jejich dokončování.

Anketa

Líbí se Vám tyto stránky?

Ano (52)
5%

Ne (998)
95%

Celkový počet hlasů: 1050