Velká lednice La

V roce 1995 jsem chodil do fotbalového klubu, ze kterého mě za týden vyhodili, protože jsem se za ten týden nedostal k míči. Vedoucí byl tehdy člověk, co bojoval s alkoholem a potřeboval nějakou tu korunu na své potřeby. Proto mi prodal za 500kč všechny své modely - prvním modelem na, navnadění, byl mrazící vůz DR. Mám ho dodnes schovaný, ale vždy jsem toužil po stejném voze, ale ČSD. Když jsem si v prosinci 2017 koupil pár vraků modelů na modelaření, tak byly mezi velkým množstvím kotlových vozů i dva vraky chladících vozů - jeden MÁV a druhý DR. Tedy bylo jasné, že si konečně postavím českou lednici. Kastle jedné lednice neměla pojezd a druhá lednice měla pojezd vadný. Proto jsem zlikvidoval start modely rychlíkového vozu, které využívají stejné pojezdy. Tím jsem byl připraven na přestavbu. Na Moje TT jsem koupil leptík i obtisky a vrhl se na stavbu. Nejprv jsem v saponátu 2 dny máčel obě kastle vozu a z nich pak odstranil popisy.
 Po popisech přišly na řadu madla - ty původní, naznačené, jsem odřízl a na jejich místě vyvrtal otvory pro vsunutí madel z leptu. 
 
Teprve po nabarvení madel a veškeré té drobotiny z leptíku jsem vše napevno přilepil. Dle vychytávky na MojeTT jsem odřízl jedny schůdky a dal je na správné místo. Bohužel jsem zapoměl na schránku způsobilosti vozu, jež je též na špatném místě. Snad tam vadit nebude...
Přišel jsem na to až při nanášení obtisků.
 
Vůz na fotografii je již stříknut lesklým lakem pro fixaci obtisků. Pak jsem jej přestříkal matem a začal jsem jej špinit, protože z dětství si vozy pamatuji zadělané, jak jetel...
Vůz jsem nakonec přestříkl matným lakem a tím naštěstí trošku zesvětlal. Stále to však nebylo ono - chyběly tomu správné podvozky. Ty jsem naštěstí našel na dně krabice po jiném modeláři, kterou jsem před lety od něj odkoupil. Nyní tedy pokládám vůz za hotový.